מיקרופיגמנטציה

נהוג לחשוב שבעיית ההתקרחות שייכת לעולם הגברים בלבד. זה ממש לא נכון. גם נשים סובלות מהתדלדלות השער עם השנים. התקרחות אצל נשים היא נושא הרבה פחות נפוץ ומדובר, אבל ככל שהזמן עובר, כך יותר נשים מגלות שבעזרת מיקרופיגמנטציה, אפשר לשפר את מראה השיער במקום להסתכל עליו מתדרדר משבוע לשבוע במראה. אז אם אתם סובלות ממראה שיער דליל במרכז הראש או בקדמתו, כדאי לכם לשקול ברצינות טיפול לשיפור מראה השער על פני טיפולים אחרים.


המטרות

שיער שופע בתרבות המערבית הפך להיות לדבר חשוב מאוד. גם עולם הפרסום מחדיר זאת כאידיאל נשי וגברי כאחד. בעוד שחלק מהגברים אינם מוטרדים מהתקרחות או קרחת מלאה, רוב הנשים מרגישות ממש לא בנוח עם שיער דליל, או כאשר נוצר מראה של קרקפת מקריחה. המטרה היא למנוע את בצבוץ הקרקפת והמראה הדליל של השיער בעזרת מיקרופיגמנטציה.

מהות הטיפול

בשלב הראשון ישנו צורך באבחון מצבה של הקרקפת. כך אפשר לדעת איך להתאים את הטיפול בצורה הטובה ביותר. כדי לנטרל את מראה השיער הדליל, כלומר ההתקרחות, מוחדרים בתהליך זה מיקרו פיגמנטים לקרקפת. חשוב להבין שלא מדובר בהשתלת שיער. אלא ביצור אשליה שכאילו מדובב בזקיק שיער טבעי.

הצלחת הטיפול תלויה באיכותו, כלומר ביכולת ליצור מיקרופיגמטים אשר משתלבים בצורה טבעית ובלי מורגשת עם השיער. לכן איכות הטיפול היא מאוד חשובה, שכן עבודה לא מספיק טובה, עלולה להיגרם יותר נזק למראה מאשר תועלת.

 היתרונות

לפני המצאת שיטת המיקרופיגמנטציה, האלטרנטיבה הייתה שימוש בחומרים שונים שפוזרו על השיער. כיום זה נחשב לפרימיטיבי. כמו כן, נשים שלא השתמשו בחומרים בחרו להשלים עם המצב, או להסתרק בצורה שמזכירה את פתרון החיסכון וההלוואה של הגברים. כלומר לקחת שיער מצד אחד של הראש, הצד השופע ולכסות אתו את האזורים הדלילים.

השיטה החדשה והמתקדמת, מספקת פתרון קבוע אשר מחזיר לקרקפת את מראה השיער השופע מבלי שיהיה צורך לסדר את השיער או להשתמש בכל מיני חומרים מחדש בכל יום. זהו הפתרון הקל ביותר, היעיל ביותר והאפקטיבי מכולם. למרות שקהל היעד המרכזי שלו הוא גברים, גם נשים רבות מעדיפות אותו על פני כל פתרון אחר.