מיקרופגמנטציה

מה זה בדיוק מיקרופגמנטציה, איך זה עובד, מה הוא קהל היעד, יתרונות בולטים

לפעמים אנחנו מסתכלים בשיער שהיה לנו בעת שהיינו צעירים ואנחנו נדמים כמה יפה הוא היה, כמה נעים וחלק, ובכלל, איך נראינו טוב איתו. לאן הוא נעלם? איך יכול להיות שאחרי עשר או עשרים שנה, הוא איננו? 

זה לא חייב להיות ככה. אנחנו יכולים להתמודד עם הבעיה. לשמחתנו כמו עם מגוון מצבים אחרים שהגוף מותיר אותנו איתם, הרפואה ובפרט הרפואה האסתטית או הטיפולים הקוסמטיים, מצאו פתרון, זול, מהיר ופשוט. גם במקרה הזה, של נשירת שיער והתקרחות, אנחנו יכולים למצוא פתרון לבעיה. קוראים לזה מיקרופיגמנטציה.

מדובר בטיפול ייחודי שנועד לשחזר את השיער באמצעות תהליך הדמייה והחדרת פיגמנטים אל שכבות עור הקרקפת. הכל נעשה בעבודת יד, שמשחזרת באופן מדויק להפליא את השיער שהיה לנו, באמצעות תהליך מיוחד שמאתר היכן היו זקיקי שיער, ומשם למעשה מתבצע תהליך, באמצעות מכונה אלקטרונית ועדינה, אשר מחדירה את הפיגמנט ויוצרת מראה של שיער צפוף, בדומה לזה שהיה לנו בעבר. מדובר על טיפול פשוט, גם אם לוקח לא מעט זמן, שתוצאותיו נשמרות לאורך שנים, לעיתים למעלה משש שנים.


כיצד מתבצע הטיפול בפועל

בפועל הטיפול מתבצע באופן הבא, המטופל יושב עם הגב למטפל כראשו מוטה כלפי מטה. המטפל מורח משחות אלחוש על הראש, על מנת להרדים את המקום, לאחר מכן, הוא מתחיל לעבור עם מכונה אלקטרונית עם מחטים על הראש. המכונה פועלת במספר שלבים ברטט, על מנת שתוכל לווסת את עצמה בתדירויות משתנות. כך היא מחדירה את הפיגמנט מתחת לשכבות העור. ככל שהפיגמנטים מצטופפים יותר אחד ליד השני, נוצר מראה של שיער מלא יותר.

חשוב לציין, שהעבודה של המטפל מזכירה במובן מסוים את עבודתו של מקעקע, ולא פעם מיקרופיגמנטציה, נחשבת כעבודת קעקוע של פיגמנטים על הראש, אך אין זה נכון להסתכל על זה כך, מאחר ומקעקע פועל על פי דמיונו החופשי בעוד שכאן המטפל חייב לבצע את עבודתו על פי מיקום זקיקי השיער, על מנת להעניק לראש מראה מלא.

לא רק לראש

חשוב להבהיר, טיפול מיקרופיגמנטציה, איננו מיועד רק לשיער ראש. נשים רבות משתמשות בו גם לטיפול בגבות ובריסים, וכן יש נשים שמשתמשות בטיפול זה גם כתחליף לאיפור, כמין איפור קבוע. בכך הן נלחמות בעור עייף ושחוק. טיפול זה מרענן את העור ומעניק לו מראה צעיר עם קווי מתאר ברורים ונעימים.

כפי שאפשר לראות, יש לטיפול זה יתרונות רבים, מדובר בטיפול פשוט, קל, שאין בו תופעות לוואי, הוא מייצר מראה נקי ורענן ומשפר באופן דרסטי את מראה הפנים. בנוסף לכך, הוא מאפשר לתת לעור גוון חדש, מתאים יותר לעור הפנים העכשווי. להבדיל מטיפולים אחרים אשר דורשים פעולה חודרנית, כאן מדובר על פעולה על פני השטח, מה שמפחית באופן משמעותי את הסיכון שבטיפול.

לקריאה נוספת: http://www.moransplace.com