שיטת השערה

נשים רבות נאלצות להתמודד עם גבות א-סימטריות או גבות לא מסודרות אשר יש צורך לסדר אותן שוב ושוב. עבורן המציאו את השיטה של השערה בגבות. שיטה שהגיעה במיוחד מאירופה, שם היא מקובלת במשך שנים, ולאחרונה הפכה פופולארית מאוד גם בישראל.

שיטת השערה בגבות, היא שיטה השייכת לתחום של איפור קבוע. כידוע הרעיון שעומד מאחורי איפור קבוע, הוא במקום להתאפר כל יום מחדש, ניתן לצבוע מקומות מסוימים בכלים שונים של איפור קבוע, ובכך ליהנות מאיפור בכל עת. איפור קבוע דומה במובן מסוים לקעקוע רק שהוא מתבצע בצורה שונה, פחות כואבת.


מהי שיטת השערה בגבות


שיטה זו, בוחנת לאיזה צד גדלות השערות בגבות, ובעזרת כלי איפור קבועים, מחדירים פיגמנט של הצבע בגבה, על מנת ליצור אפקט של גבות מלאות באופן טבעי. בצורה כזו ניתן להגיע לתוצאה טבעית.

על מנת לבצע את החדרת הפיגמנט פנימה, יש תחילה לשרטט את הצורה של הגבה ואת סדר כיון צמיחת השערות. לאחר מכן יש למדוד באופן מדויק את הגובה ורוחב הגבה, על מנת שיהיה ניתן לדעת איך ומה האורך שצריך לצייר. לבסוף יש לבחור את הפיגמנט בצורה נכונה, כך שיתמזג באופן טבעי עם השערות המקוריות של הגבה.


באילו כלים נשתמש בשיטת השערה לגבה


רוב המאפרים בשיטת איפור קבוע שמבצעים השערה לגבות, משתמשים בעיפרון לצורך תחום הגבות, ושרטוט שלהן בטרם מתחילים התהליך. לאחר מכן משתמשים במחט מספר 1, שמיועדת לצייר את השערות בצורה נכונה. המחט מאפשרת ציור שערות על הגבה באופן מדויק ועדין.